Klachtenprocedure

U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij uitgebreid met u de mogelijkheden, onmogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht.

Hierbij leggen wij u uit hoe u kunt handelen in het geval u niet tevreden bent over de geleverde verstrekking. Indien wij een ‘ontevredenheid‘ van u hebben vernomen zullen wij deze desgewenst als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.

1. Teneinde uw klacht in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u een e- mail te sturen naar info@zorgwinkeloostvoorne.nl met daarin uitgelegd uw klacht, uw naam en telefoonnummer. Wij zullen er alles aan doen om samen met u de juiste oplossing te vinden. Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en contact met u opnemen.

2. Mocht de klacht niet oplosbaar blijken dan kan het ‘klachtenformulier’ op uw verzoek als klacht worden voorgelegd bij de Klachtencommissie van de brancheorganisatie NVCZ, postbus 4119 GC Ridderkerk, 
e-mailadres: info@nvcz.nl.

www.nvcz.nl

Openingstijden zorgwinkel

Maandag:       10.00 - 17.00 uur
Dinsdag:          op afspraak
Woensdag:     op afspraak
Donderdag:    op afspraak
Vrijdag:            10.00 - 17.00 uur
Zaterdag:        10.00 - 13.00 uur
Zondag:           Gesloten

Contact

Zorgwinkel Oostvoorne
Mildenburglaan 14a, 3233 AS Oostvoorne            
Tel: 0181 48 07 11
Fax: 0181 48 11 62
Info@zorgwinkeloostvoorne.nl

Hensens Hulpmiddelen
Postbus 351, 3233 ZH Oostvoorne

© 2018 Zorgwinkel Oostvoorne - Hensens Hulpmiddelen | Realisatie en ontwerp door Janine Ontwerpt